مشق عنوان «والفجر هشت»

برای دریافت این خط ، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

برای دریافت رسم الخط با ابعاد اصلی، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

 هر گونه استفاده از رسم الخط ها (در قالب بنر و پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.

مطالب مرتبط

1 نظر

  1. فتاحی

    سلام و وقتتون بخیر
    بابت اشتراک مجموعه ارزشمند خط نوشته ها با کیفیت بالا و به رایگان از شما سپاسگزارم. مفردات نیز بسیار مفید هستند. من آشنایی بسیار جزیی با اصول خوشنویسی دارم. اما قصد داشتم برای یکی از دوستان با استفاده از نرم افزار کورل درا، کلمه دلارام را بنویسم. با استفاده از چندتا از مفردات سایت شما توانستم یک طرح اولیه درست کنم اما زیبایی بصری آن پایین هست و حس میکنم شاید چینش حروف اشتباه باشد. فایل را در آدرس زیر آپلود کردم.
    https://uupload.ir/files/7shn_delaram.png
    سپاسگزارم خواهم بود اگر امکان پذیر بود اشکالات آن را به من بگویید. سوالی که دارم جایگاه حرف د، آیا نباید پایینتر باشد؟ یا اینکه در کل چه کاری میتوانم انجام دهم تا زیبایی بیشتر در خط ایجاد شود. مجددا از ارائه مطالب مفیدی که به رایگان در این وب سایت منتشر میکنید و قطعا برای علاقه مندان خوشنویسی بسیار مفید است، تشکر میکنم. یک نکته هم راجع به فایلی که تمام خطوط و مفردات را در قالب یک فایل فشرده قرار دادید، متاسفانه موقع دانلود، ویندوز پیغام فایل ویروسی میدهد و اجازه دانلود نمیدهد. گفتم شاید پوشه ویروسی شده.
    با آرزوی توفیق

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.