رسم الخط راهیان نور

هوالمحبوب

سلام علیکم

رسم الخطی که در این مطلب خدمت شما کاربران سایت معلی تقدیم می کنم مربوط است به کلمه راهیان نور که با هنر طراحی خط (تایپوگرافی) و با الهام از خط شکسته نستعلیق خطاطی شده است.

برای دریافت این رسم الخط ، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

راهیان نور
راهیان نور

برای دریافت رسم الخط در ابعاد اصلی، روی تصویر بالا کلیک کنید.

هر گونه استفاده از رسم الخط ها (در قالب بنر و پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.

یا علی مدد

مطالب مرتبط

12 نظر

  1. ابوالفضل چگینی

    سلام و عرض ادب محضر شما برادر گرامی.بنده مدت کمی هست که با سایت شما آشنا شدم ، حقیقتا از کارهای شما لذت فراوان بردم و به نبوغ و استعداد شماغبطه خوردم. غرض از مزاحمت این بود که چند وقت پیش کتابی رو صفحه آرایی کردم به نام سوره های سرخ که در مورد شهدای قرآنی شهر تهران تنظیم شده بود . از آثار شما آیه ولا تحسن الذین …. رو برای صفحات داخل کتاب انتخاب کردم . خواهشی دارم و اون اینکه در صورت امکان نام کتاب که همان سوره های سرخ می باشد رو برای بنده طراحی بفرمایید . با تشکر چگینی

    پاسخ
  2. حسین

    سلام بزرگواران ”
    ممنون از اینکه باعث ترویج فرهنگ غنی تشییه با استفاده از آثار زیباتون میشید. چند وقت پیش به دنبال طراحی لوگوی هیئت در اینترنت بودم که به سایت شما وارد شدم.بعد ازون هرچی دنبال اسم سایت گشتم پیدا نکردم تا بالاخره امروز گمشده ام رو پیدا کردم.حقیقت اینه هیئت داریم با عنوان رهروان شهداء فدائیان امام حسن مجتبی علیه السلام . میخواستم از شما کمک بگیرم و درخواست کنم میشه واسه آقای غریبمون امام حسن زحمتی بکشید و طرحی بزنید که ما برای لوگوی سایت و …. استفاده کنیم. اجر این کارتون رو مادر سادات حضرت زهرا سلام الله ان شاءالله بده.

    پاسخ
  3. صادق

    سلام
    برادر دستتون درد نکنه
    اگه وقت داشتم برا همه رسم الخط ها یه تشکر میذاشتم، عالین
    میخواستم ببینم میشه عبارت «بچه های انتظار» رو بنویسید؟ یه جوری باشه که به شکل گنبد در بیاد و یکی از الفهای انتظار هم مثل گلدستش بشه ، « بچه های» آبی فیروزه ای باشه ، « انتظار» سبز باشه ، این آدرس رو هم بزنید کنارش:
    http://www.b-entezar.ir
    البته اگه امکانش باشه
    بازم ممنونم

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.